Het seizoen is afgelopen; de kampioenen zijn bekend. Afgelopen week kroonden Menno van den Heuvel, Lisanne Breeschoten en Vince van der Loo zich tot de verenigingskampioen in respectievelijk de heren-, dames-, en jeugd klasse van de Tilburgse Kampioenschappen.

Klik hier voor de uitslagen Tilburgse Kampioenschappen.

Klik hier voor de uitslagen Tilburgse Kampioenschappen Jeugd.

Bowling Vereniging Tilburg organiseert in samenwerking met Dolfijn | the plays to be de Tilburgse Kampioenschappen 2018. Er worden voorronden gespeeld op dinsdag 5 en donderdag 7 juni 2018. De finales zijn op zondag 10 juni 2018.

Lisanne Breeschoten en Jord van Weeren zijn op 30 april j.l. Verenigingskampioen 2017 van de Bowling Vereniging Tilburg geworden.

Voor Lisanne was het de vierde keer op rij dat ze het kampioenschap bij de dames won. Na 10 games had ze 562 pins meer dan jeugdspeler Manon Husslage, die tweede werd.

Jord van Weeren was bij de heren een terechte kampioen met een toernooigemiddelde van liefst 244,80. Hij leidde het klassement al na de voorronde en breidde zijn voorsprong alleen maar uit. Youri Fens, die tweede werd, kon helaas aan zijn goede spel in de voorronde geen vervolg geven. Hetzelfde gold voor jeugdspeler Bart van Beers, ook hij kon de scores van Jord niet bijbenen. Bart werd derde op 9 pins (2302) achterstand van Youri (2311).

Bowling Vereniging Tilburg organiseert in samenwerking met Mega Bowling Woensel de Tilburgse Kampioenschappen 2017. Er wordt één voorronde gespeeld op zondag 30 april 2017. De finales zijn dezelfde dag.

Inschrijving staat open voor alle junior- en seniorleden van de Bowling Vereniging Tilburg die hun financiële verplichtingen hebben voldaan aan de vereniging. Omdat we de reisafstand en kosten voor onze leden zo veel mogelijk willen beperken hebben we gekozen om alles op één dag te organiseren. Dit betekent ook dat er minder games in de voorronde en finale worden gespeeld. Volgend seizoen kunnen we weer terecht in de nieuwe Dolfijn Bowling en gaan we de Tilburgse Kampioenschappen weer op de normale manier organiseren.

Bowling Vereniging Tilburg organiseert in samenwerking met Dolfijn Bowling Tilburg de Tilburgse Kampioenschappen 2016. Er worden voorronden gespeeld van 18 t/m 26 april 2016. De finales zijn op zondag 1 mei 2016.

Inschrijving staat open voor alle junior- en seniorleden van de Bowling Vereniging Tilburg die hun financiële verplichtingen hebben voldaan aan de BVT. Dit jaar is gekozen voor een nieuwe, verfrissende opzet. Zo zullen de voorronden op twee verschillende patronen worden gespeeld.