Als ingelogde gebruiker heeft u toegang tot afgeschermde info op deze website.

Binnenkort bij BVT

Op 26 januari 2019 werd in Claus Bowling Hoofddorp de jaarlijkse Stedenontmoeting voor de Jeugd gespeeld.

Voor de pupillen en aspiranten van Tilburg was het gezamenlijk spelen van een game, beter bekend als 'baker format', wennen voor ze. Er zijn dus geen individuele scores en je hebt je teamgenoten nodig om überhaupt een dubbele strike neer te kunnen zetten.

De pupillen haalde net niet de halve finales, maar de aspiranten wel. De aspiranten verloren helaas van onze Brabantse buren en leeftijdsgenoten BV Den Bosch, die zich later ook mochten kronen als winnaar. Een derde plaats, is waar de aspiranten trots op mogen zijn en met hen is dat de vereniging ook.

Benieuwd naar de uitslagen en foto's? Klik dan hier.

Tijdens het BVT Openingstoernooi is er voor ruim 1.500 euro aan prijzen te verdienen. Naast de geweldige prijs om als eerste te mogen spelen in de nieuwe bowling, zijn er een groot aantal prijzen in de verschillende klassementen. Klik hieronder op de tabbladen voor de verschillende prijzen.

Het BVT Openingstoernooi is een toernooi voor leden van de Bowling Vereniging Tilburg. Het toernooi wordt georganiseerd door het bestuur in samenwerking met Dolfijn, ter ere van de opening van Dolfijn l the plays to be.

Datum:
Zondag 28 januari 2018

Locatie:
Dolfijn | the plays to be, Ringbaan Oost 2a, 5013 CA TILBURG

Event:
Bowlingtoernooi voor BVT-leden, 3 games, zonder finale.

Erkenning:
Niet van toepassing

Aanmelden:
Via het inschrijfformulier onderaan deze pagina

Deelname:
Deelname is uitsluitend toegestaan aan jeugd- als seniorleden met een geldig NBF/BVT lidmaatschap.

Deelnamekosten:
Leden die hun volledige contributie aan de vereniging hebben voldaan mogen gratis deelnemen.

Speelwijze:
U speelt 3 games. Het toernooi wordt gespeeld in zowel scratch- als en handicapklassement (dames/heren/jeugd gemengd). Hoogste positie in het scratch- of handicapklassement telt om in aanmerking te komen voor de prijzen in natura.

Handicap:
70% van 220 met een maximum van 52.

Oliepatroon:
Gateway Arch

Ex Aequo:
In geval van een gelijke stand in de eindrangschikking zal de speler met het kleinste verschil tussen de scratchscores de hoogste positie worden toegewezen.

Baanindeling:
De baan indeling gebeurd op voorhand. Volgens de volgorde van inschrijving. Klik hier voor een overzicht van de inschrijvingen.

Speelschema:
Het BVT Openingstoernooi wordt gespeeld op zondag 28 januari 2018 in Dolfijn.

10.00 uur
Serie 1 (max. 48 spelers)
12.00 uur
Serie 2 (max. 48 spelers) VOL!!!
14.00 uur
Prijsuitreiking + Nieuwjaarsborrel

Prijzen:
Organisatie stelt prijzen in natura beschikbaar ter waarde van minimaal 1000,00 euro. Deze prijzen zijn niet inwisselbaar voor contant geld of andere prijzen. De prijzen worden enkel uitgereikt aan de winnaars die tijdens de prijsuitreiking aanwezig zijn. Indien men persoonlijk niet aanwezig is vervalt de prijs.

Om in te schrijven voor het BVT Openingstoernooi kunt u gebruik maken van onderstaand formulier. Als u bent ingelogd staan uw gegevens al ingevuld.
Let op: Alleen voor BVT leden!

404

Oops, er gaat iets mis. De pagina die u probeert te bezoeken bestaat niet (meer) op deze website. Wat kunt u doen: