Als ingelogde gebruiker heeft u toegang tot afgeschermde info op deze website.

lanetalkSinds kort is het bowlen bij Dolfijn nog leuker geworden, dankzij de samenwerking met Lanetalk. Met Lanetalk kunt u niet alleen online de scores volgen, maar van de games worden ook alle gegevens bijgehouden. Later kunt u deze gegevens op uw gemak analyseren.

De lockers zijn voor het nog lopende seizoen, dus t/m 31 augustus 2018, gratis aangeboden door Dolfijn. Vanaf 1 september 2018 t/m 31 augustus 2019 vraagt Dolfijn voor een jaar 25 euro huur per locker, waarbij er een korting geldt indien je 2 of meer lockers op dezelfde naam wil huren. De kosten bedragen 15 euro voor iedere daaropvolgende locker.

Maakt u gebruik van een locker en wilt u het tegen betaling met een jaar verlengen of kosteloos de huurperiode beëindigen? Informeer bij de counter voor de verdere afhandeling.

Hetzelfde geldt als je nog geen gebruik maakt van een locker, maar daar interesse in hebt. Informeer bij de counter voor een locker en beschikbaarheid. Een locker kent de volgende afmeting: 45 cm breed, 45 cm hoog en 90 cm diep. Een locker is daarmee geschikt voor een 3-ballen roller.

josh blanchardDolfijn Proshop organiseert in samenwerking met Bowltech International en Ebonite International op woensdag 12 september 2018 een demo dag voor E.B.I. bowling ballen. Het zullen de nieuwste ballen zijn van Ebonite, Columbia 300, Track en Hammer.

U kunt dan met de verschillende ballen gooien en kijken of ze voor u geschikt zijn. Er zullen ballen aanwezig zijn in de gewichten 14 en 15 pond met een verschillende grootte van span. Ook wordt er in die ballen gebruik gemaakt van een verwisselbaar duim systeem zodat u altijd een (bijna) passend duim gat kunt vinden. Ook de vinger doppen zijn verwisselbaar zodat u ook die op de juiste maat in de bal kunt zetten.

Of u nu jong bent of 55+, 100 of 200+ gemiddeld gooit, beginner of gevorderde bowler bent, trainen helpt u beter worden in het beoefenen in de bowlingsport.

Dolfijn stelt - voor alle leden van de BVT - vanaf 3 maart 2018, iedere zaterdag van 12.00 uur t/m 14.00 uur, 8 bowlingbanen gratis ter beschikking om vrij te trainen. Uitgezonderd feestdagen en/of wanneer er een evenement plaatsvindt. Houd de agenda in de gaten!

Wilt u uw vaardigheden verder ontwikkelen met behulp van ervaren coaches André van Gurp en Ramon Hilferink? Neem dan eens kijkje op www.bowlingtraining.nl of loop binnen bij Dolfijn Proshop met wat de mogelijkheden zijn.

Logo Proshop 2018Dolfijn | the plays to be en Dolfijn Proshop hebben nog steeds een regeling voor BVT-leden die hun spullen tijdelijk hadden opgeslagen in Dolfijn Bowling.

Alle gedupeerde BVT-leden die een nieuwe bowlingbal aanschaffen, krijgen € 25,00 korting op het boren. Bij aanschaf van meerdere nieuwe bowlingballen tegelijkertijd is de actie voor u als BVT-lid nog aantrekkelijker, namelijk 1x boor kosten (€ 25,00 i.p.v. € 50,00). Dit betekent dat wanneer u bowlingbal 2-3-4-5-6-enz aanschaft, de boorkosten 1 x € 25,00 blijven voor alle bowlingballen.