Op zondag 2 september 2018 kunnen leden van Bowling Vereniging Tilburg deelnemen aan het openingstoernooi. Er is gekozen voor een bijzondere formule, namelijk een Best Ball Toernooi!

De opzet is als volgt; er wordt gespeeld met doubles, waarbij het beste frame van de twee spelers telt voor de Best Ball Speler. Bijvoorbeeld: Speler A gooit in de eerste frame een 7-spare, en speler B gooit een misser. Dan telt voor de eerste frame de 7-spare. In frame twee gooit speler A een 9-spare, en speler B gooit een strike. In frame twee telt dan de strike. Op deze wijze wordt de score van de Best Ball Speler samengesteld. Vervolgens komt er nog de handicap bij, deze wordt bepaald door het gemiddelde van de twee spelers.

Deelname staat open voor leden van Bowling Vereniging Tilburg die hun contributie voor het nieuwe seizoen hebben voldaan. Er worden 4 games gespeeld en de deelnamekosten zijn 10 euro per persoon. U kunt uw double opgeven door middel van onderstaand formulier.

Er is op zondag 2 september maar een beperkt aantal banen beschikbaar. Er is één serie en die start om 11.00 uur. Indien er meer dan 16 doubles inschrijven zal er een wachtlijst worden geopend. Mocht er een double verhinderd zijn dan wordt er aangevuld vanaf de wachtlijst.

Datum: Zondag 2 september 2018
Aanvang: 11.00 uur
Inschrijfgeld: 10 euro p.p.
Handicap: 80% van 220, max 52
Oliepatroon: Huisleague Periode 1
Prijzen: Er zijn een aantal leuke prijzen te verdienen!

Inschrijven Openingstoernooi

Gebruik onderstaand formulier om in te schrijven voor het BVT Openingstoernooi 2018. Als u bent ingelogd op onze website staan uw naam en emailadres al ingevuld in het formulier. U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving per email.

U dient twee spelers op te geven,

De handicap van uw double wordt bepaald door uw pasgemiddelde, u hoeft dat nergens in te vullen.