EYC2021 logo base normal3x e1606115516987Van 9 t/m 18 september 2021 worden bij Dolfijn Bowling de Europese Kampioenschappen voor de jeugd gehouden. Na een aantal keren te zijn uitgesteld lijkt het er op dat het in september dan toch echt kan doorgaan!

De organisatie is op zoek naar baancommisarissen. Als baancommissaris hou je tijdens een serie een paar banenparen in de gaten. Mocht er een scorecorrectie nodig zijn dan mag alleen de baancommissaris die doorvoeren, evenals af en toe een pin uit de goot gooien of een storing doorgeven aan de technische dienst. Verder zit je eerste rang bij één van de mooiste bowlingwedstrijden van het jaar.

De baancommissarissen worden voornamelijk ingezet op de wedstrijddagen (12 t/m 18 september). Je ontvangt een shirt van de organisatie, voor een hapje en een drankje wordt gezorgd, en na afloop van het toernooi ben je welkom op het Victory Banquet bij Hotel Van Der Valk.

Ook voor de side-events, welke van 2 t/m 11 september plaatsvinden op het Pieter Vreedeplein, zijn we nog op zoek naar enthousiaste BVT-leden die hier willen assisteren.

Aanmelden kan bij de organisatie van de EYC2021 of bij Berry Termeer.

Website EYC2021