Ger van der Loo (47 jaar) keert per direct terug als jeugdtrainer.

In overleg met het bestuur, en actieve jeugdtrainers Eric Nendels en Antoine van Gool, is overeengekomen dat Ger zich als gediplomeerde jeugdtrainer zal gaan ontfermen over de jongste jeugdleden.

Het bestuur wenst Ger veel succes met zijn rol en hoopt op nieuwe successen.

Het speelschema voor de leagues in Eindhoven is aangepast in verband met de aangepaste opleveringsdatum van Dolfijn.

Er is druk overleg geweest het bestuur over de aanpassingen in het speelschema welke noodzakelijk zijn geworden na het bekendmaken van de bouwwerkzaamheden enkele weken vertraging hebben opgelopen, waardoor de oplevering van het pand is uitgesteld.

Het speelschema van de jeugd- en donderdagleague in Eindhoven is aangepast en definitief vastgesteld. Voor de jeugdleague betekent dat er twee woensdagen zijn toegevoegd aan het bestaande speelschema, te weten: 3 en 17 januari 2018. Voor de donderdagleague is dit 4 en 18 januari 2018.

Hier vind je het speelschema.

NBF pasgemiddeldes zijn bekend. Wie zijn de Tilburgse toppers?

De NBF verwerkt alle scores van bowlers in huisleagues, kampioenschappen en toernooien in een scoreadministratie. Op basis hiervan wordt het pasgemiddelde berekend.

Het onderstaande overzicht bevat de gemiddeldes van leden over het seizoen 2016/17. Deze gemiddeldes staan op het NBF-ledenpas van het seizoen 2017/18.

Vergeet uw contributie betaling niet.

Per 1 september a.s. moet de ledenadministratie van Bowling Vereniging Tilburg up-to-date zijn. Dat is het moment dat de facturering voor het nieuwe seizoen loopt. Vanaf dit seizoen is er bij de NBF geen wachtstatus meer, derhalve zullen leden die niet aan hun financiële verplichtingen tegenover de vereniging hebben voldaan zonder tegenbericht bij de NBF worden afgemeld.

De contributie dient uiterlijk 31 augustus 2017 te zijn ontvangen op rekeningnummer NL56INGB0003483058 t.n.v. Bowling Vereniging Tilburg onder vermelding van uw voor- en achternaam en NBF pasnummer. Klik hier voor meer informatie over het lidmaatschap en contributietarieven.

Laatste kans om in te schrijven voor de donderdagavond league in Eindhoven.

We zoeken nog één team voor deze tweewekelijkse trioleague. Op dit moment is er een oneven aantal teams (9) wat natuurlijk niet wenselijk is. Het zou dus fijn zijn als er nog een team bij zou komen.

Vanaf 7 september 2017 tot aan de opening van de nieuwe bowling in Tilburg gaan we op donderdagavond een tweewekelijkse trioleague (3 games, maximaal 12 teams) organiseren in de Megabowling in Eindhoven. De deelnamekosten zijn 27 euro per team per speeldag en u mag maximaal 8 spelers opgeven zodat u voldoende kunt afwisselen. Heeft u interesse om hier aan deel te nemen meldt uw team dan aan via het inschrijfformulier.

Een overzicht van de deelnemende teams is te vinden op de pagina Aanmeldingen seizoen 2017-18.

Inmiddels is het menu aan de linkerkant ook aangepast met een linkje naar deze nieuwe league!