In juli en augustus stopt het vrij trainen op zaterdag voor leden. Vanaf september kunnen leden weer vrij trainen bij Dolfijn.

Wil je trainen in competitieverband, doe dan mee met de Zomerleague. Klik hier voor meer informatie

Technologie heeft invloed op elke sport, en dus ook op de bowlingsport. Regels omtrent bowlingballen gaan daarom komende jaren veranderen.

Na drie jaar onderzoek naar de invloed van technologie op de bowlingsport, heeft het USBC-orgaan nieuwe specificaties opgesteld om de sport eerlijker en aantrekkelijker te maken.

Nieuwe specificaties bevat onder andere:

dolfijn update bouwEr is wat meer duidelijk over de stand van zaken tijdens de bouw van de nieuwe bowling. Helaas gaat het allemaal niet zo snel als dat we gehoopt hadden, en ligt de bouw inmiddels enkele weken achter op schema.

Zoals het er nu voor staat zal het pand worden opgeleverd op 4 december 2017. Dat is het moment dat er kan worden begonnen met het plaatsen van het interieur, bowlingbanen en machines, keuken en horecavoorzieningen, etc. Dit zal ongeveer zes tot zeven weken in beslag nemen. Omdat er in deze periode ook nogal wat feestdagen en vakanties vallen gaat het bestuur er van uit dat we vanaf februari onze competities kunnen hervatten in Tilburg.

Natuurlijk gaan we de start van het nieuwe seizoen vieren met een spectaculair openingstoernooi met prachtige prijzen. De voorbereidingen hiervoor zijn inmiddels in volle gang!

Meer info volgt zodra deze beschikbaar is.

Jaaaaaa!! Het bowlingseizoen 2017/18 staat op het punt van beginnen.

Aan het begin van elk seizoen is het goed alvast wat vooruit te blikken en te laten weten hoe we er voorstaan en wat we gaan doen. Wat we gaan doen is natuurlijk in de allereerste plaats lekker onze sport beoefenen; de mooiste sport die er bestaat.

zomeractieBij aanschaf van een bowling bal in de maanden mei, juni en juli maakt u kans op een gratis bowling bal naar keuze (van de merken 900 Global, Roto Grip, Storm, Ebonite, Hammer, Track en Columbia 300). Ook het boren, de eventuele vingerdoppen en de duimdop zijn gratis.

Bij iedere bal die u koopt gaat uw naam in een pot waaruit op 1 augustus 2017 de naam wordt getrokken van de winnaar van die gratis bowling bal.

Dus pak die kans en maak een afspraak met Andre van Gurp. Tel.nr. 06-25495090 of e-mail