dolfijn update bouwEr is wat meer duidelijk over de stand van zaken tijdens de bouw van de nieuwe bowling. Helaas gaat het allemaal niet zo snel als dat we gehoopt hadden, en ligt de bouw inmiddels enkele weken achter op schema.

Zoals het er nu voor staat zal het pand worden opgeleverd op 4 december 2017. Dat is het moment dat er kan worden begonnen met het plaatsen van het interieur, bowlingbanen en machines, keuken en horecavoorzieningen, etc. Dit zal ongeveer zes tot zeven weken in beslag nemen. Omdat er in deze periode ook nogal wat feestdagen en vakanties vallen gaat het bestuur er van uit dat we vanaf februari onze competities kunnen hervatten in Tilburg.

Natuurlijk gaan we de start van het nieuwe seizoen vieren met een spectaculair openingstoernooi met prachtige prijzen. De voorbereidingen hiervoor zijn inmiddels in volle gang!

Meer info volgt zodra deze beschikbaar is.

Jaaaaaa!! Het bowlingseizoen 2017/18 staat op het punt van beginnen.

Aan het begin van elk seizoen is het goed alvast wat vooruit te blikken en te laten weten hoe we er voorstaan en wat we gaan doen. Wat we gaan doen is natuurlijk in de allereerste plaats lekker onze sport beoefenen; de mooiste sport die er bestaat.

zomeractieBij aanschaf van een bowling bal in de maanden mei, juni en juli maakt u kans op een gratis bowling bal naar keuze (van de merken 900 Global, Roto Grip, Storm, Ebonite, Hammer, Track en Columbia 300). Ook het boren, de eventuele vingerdoppen en de duimdop zijn gratis.

Bij iedere bal die u koopt gaat uw naam in een pot waaruit op 1 augustus 2017 de naam wordt getrokken van de winnaar van die gratis bowling bal.

Dus pak die kans en maak een afspraak met Andre van Gurp. Tel.nr. 06-25495090 of e-mail

lisanne nkALisanne Breeschoten heeft op zondag 9 april 2017 in Scheveningen de Nederlandse Kampioenschappen A-klasse gewonnen en is daarmee Nederlands Kampioen Bowlen 2017. Namens het bestuur van harte proficiat Lisanne!

Bij de heren was er één Tilburgse deelnemer in de finale. Youri Fens eindigde op een eervolle 8e plaats.

rtl liveOp maandag 3 april was BVT-bowlster Lisanne Breeschoten te gast bij het TV-programma RTL Live. Er was eerst een studiogesprekje met presentatrice Quinty en gast Jochem van Gelder. Tot slot nog een korte masterclass op een mobiele bowlingbaan in de tuin naast de studio.

Klik hier om het studiogesprek terug te zien

Klik hier om de masterclass in de tuin terug te zien