PinMagicians200Het team Pin Magicians bestaande uit Jonathan Bremo, Ronan, Vince en Ger v/d Loo heeft de BVT Donderdag League gewonnen. Op de laatste speeldag werd de strijd beslist en wisten zij nog net Dolfijn Proshop voorbij te gaan.

Onder tropische temperaturen hebben de heren van Pin Magicians donderdagavond huisleague met een kampioenschap afgesloten. Een geweldige prestatie van Ger, Ronan, Jonathan en Vince die met hun teamgeest en uitmuntend samenspel zo'n goed resultaat neer hebben kunnen zetten. Het zag er lang naar uit dat Dolfijn Proshop het kampioenschap zou winnen, maar ze wisten net voor het einde hun hoofd niet koel te houden waardoor Pin Magicians met de buit wegging. Business Printing Point eindigde knap als derde ten koste van Bakker Bart.

De voorbereidingen voor het nieuwe bowlingseizoen zijn in volle gang.

Vanaf september tot aan de opening van de nieuwe bowling in Tilburg zullen wij op donderdagavond een tweewekelijkse trioleague (3 games, maximaal 12 teams) organiseren in de Megabowling in Eindhoven. Heeft u interesse om hier aan deel te nemen meldt u uw team tijdig aan via het inschrijfformulier.

Een overzicht van de deelnemende teams is te vinden op de pagina Aanmeldingen seizoen 2017-18.

De Reservebank EHV is een verzamelplaats voor spelers die graag deel willen nemen aan de tweewekelijkse trioleague die BVT vanaf september gaat organiseren in de Megabowling in Eindhoven maar nog geen team hebben. Teams die op zoek zijn naar spelers of een reserve krijgen zo een goed overzicht of er spelers beschikbaar zijn!

Door gebruik te maken van het formulier zetten wij uw naam in de tabel zodat andere spelers/teams kunnen zien welke spelers beschikbaar zijn. Als u bent ingelogd staan uw gegevens al ingevuld in het formulier!

De Reservebank

Naam speler
1.

dolfijn render logo 200Zoals aangekondigd zal de oplevering van Dolfijn Bowling wat later zijn dan gehoopt. Helaas heeft dit ook een direct effect op onze competitiestart en de onduidelijkheid dit het met zich meebrengt. Doormiddel van een tweetrapsraket tracht het bestuur de periode tot de opening te overbruggen via een tijdelijke (2-wekelijkse) individuele league in Eindhoven, die qua opzet vergelijkbaar zal zijn met de zomerleague, te voorzien van een competitievorm. Let op: dit betreft een denkrichting en is daarmee nog niet definitief.

Zodra het nieuwe bowlingcentrum in Tilburg opengaat, zal de overbruggingsleague stoppen en gaan we van start met twee geheel nieuwe leagues in de nieuwe Dolfijn Bowling. Naar verwachting zal dit medio december 2017 zijn, maar om alvast een goede inschatting te maken in de hoeveelheid deelnemende teams openen wij de inschrijving voor de leagues.

De reservebank is een verzamelplaats voor spelers die graag deel willen nemen aan de huisleagues die BVT gaat organiseren in de nieuwe Dolfijn Bowling in Tilburg maar nog geen team hebben. Teams die op zoek zijn naar spelers of een reserve krijgen zo een goed overzicht of er spelers beschikbaar zijn!