Reservespelers die niet tegelijk met het team zijn aangemeld, kunnen tot uiterlijk één week voor de betreffende speelavond worden aangemeld bij  of mondeling bij Wesley Selier (bestuurslid wedstrijdzaken) onder vermelding van naam en NBF-lidnummer.

Reservespeler dient vanzelfsprekend lid te zijn van de NBF/BVT en haar contributie aan de vereniging tijdig te hebben voldaan. Indien dit niet het geval is, zal de reservespeler ook niet worden aangemeld (en dus niet speelgerechtigd).

Champagne voor de spelers van Red Bull bowling; de titel is binnen!

In een bloedstollend rechtstreeks duel tegen Dolfijn Proshop wist Red Bull bowling ternauwernood de titel in de wacht te slepen. Dolfijn Proshop trok, net zo als vorig seizoen, aan het kortste eind. Met 6 punten verschil in het voordeel van Red Bull bowling, bestaande uit spelers Frits Verkooijen, Berrie van Strien, Leo Daemen en Berry Termeer, mogen zij na 9 speeldagen in Eindhoven zich terecht kampioen noemen.

Zo langzamerhand begint het weer bij iedereen te kriebelen, helemaal voor diegene die sinds de verwoestende brand op vrijdag 25 maart 2016 de bowlingsport niet elders meer heeft beoefend. Over enkele weken opent Dolfijn haar vernieuwde bowlingcentrum en daarom alvast wat informatie om rekening mee te houden met de “start” van het seizoen 2017/2018.

Het bestuur gaat er vanuit dinsdag 30 januari 2018 te kunnen starten met de Trioleague Dinsdagavond in Tilburg, waarna de Jeugdleague en Trioleague Donderdagavond volgen op respectievelijk 31 januari en 1 februari 2018. Klik hier voor de (voorlopige) agenda.

PinMagicians200Het team Pin Magicians bestaande uit Jonathan Bremo, Ronan, Vince en Ger v/d Loo heeft de BVT Donderdag League gewonnen. Op de laatste speeldag werd de strijd beslist en wisten zij nog net Dolfijn Proshop voorbij te gaan.

Onder tropische temperaturen hebben de heren van Pin Magicians donderdagavond huisleague met een kampioenschap afgesloten. Een geweldige prestatie van Ger, Ronan, Jonathan en Vince die met hun teamgeest en uitmuntend samenspel zo'n goed resultaat neer hebben kunnen zetten. Het zag er lang naar uit dat Dolfijn Proshop het kampioenschap zou winnen, maar ze wisten net voor het einde hun hoofd niet koel te houden waardoor Pin Magicians met de buit wegging. Business Printing Point eindigde knap als derde ten koste van Bakker Bart.

De voorbereidingen voor het nieuwe bowlingseizoen zijn in volle gang.

Vanaf september tot aan de opening van de nieuwe bowling in Tilburg zullen wij op donderdagavond een tweewekelijkse trioleague (3 games, maximaal 12 teams) organiseren in de Megabowling in Eindhoven. Heeft u interesse om hier aan deel te nemen meldt u uw team tijdig aan via het inschrijfformulier.

Een overzicht van de deelnemende teams is te vinden op de pagina Aanmeldingen seizoen 2017-18.