Noteer maar in uw agenda; op donderdag 2 juni aanstaande worden de BALV en de ALV van Bowling Vereniging Tilburg gehouden. BVT leden hebben de uitnodiging en jaarstukken inmiddels ontvangen via de email. Deze vergaderingen worden gehouden in Hotel De Druiventros, Bosscheweg 11, 5056 PP te Berkel-Enschot. De aanvang is 19.30 uur.

Om zeker te zijn dat email van BVT aankomt verzoeken wij u om '@bowlingverenigingtilburg.nl' en '@bvtilburg.nl' toe te voegen aan de lijst met veilige afzenders (witte lijst) in uw emailaccount, zeker als u gebruik maakt van een hotmail-, oulook- of live-account.

Leden van BVT vinden (mits ingelogd) deze uitnodiging en bijbehorende jaarstukken ook terug op deze website in het BVT Leden gedeelte.