Jaaaaaa!! Het bowlingseizoen 2017/18 staat op het punt van beginnen.

Aan het begin van elk seizoen is het goed alvast wat vooruit te blikken en te laten weten hoe we er voorstaan en wat we gaan doen. Wat we gaan doen is natuurlijk in de allereerste plaats lekker onze sport beoefenen; de mooiste sport die er bestaat.

Financieel hebben we het afgelopen boekjaar in ieder geval prima afgesloten met een klein positief resultaat. We zijn een financieel gezonde vereniging met een positief saldo op de bank.

Eind januari 2018 is het dan zo ver, dan mogen wij eindelijk weer in onze nieuwe thuisbasis “Dolfijn” aan de Ringbaan-Oost gaan bowlen. We openen voor de BVT-leden het nieuwe jaar groots met het Openingstoernooi op 28 januari 2018. Tot die tijd zijn we wederom van harte welkom in Mega Bowling Woensel te Eindhoven.

Naast het Openingstoernooi en de reguliere competities zal het bestuur ook weer de Tilburgse Kampioenschappen en het Hemelvaart jeugdtoernooi organiseren. In tegenstelling tot afgelopen jaren heeft het bestuur ook voornemens om andere kleinere (eendaagse) toernooien te organiseren voor haar leden.

Kijken we ook over de Tilburgse grenzen heen? Jazeker! Het bestuur zal naar alle waarschijnlijkheid weer één of meerdere teams afvaardigden voor de Ton Zandboer Cup en Stedenontmoeting.

Tenslotte: onze (jeugd)toppers die de vereniging rijk is. Gaan we successen behalen tijdens de NK, EK en WK? Wat gaat KTCE presteren in de NTL Lotto Eredivisie, lukt het ze nu wel om landskampioen te worden? Het wordt alvast iets om naar uit te kijken dit seizoen.

Rest het bestuur niet anders dan ieder een fantastisch nieuw bowlingseizoen te wensen bij onze mooie vereniging waarbij in de allereerste plaats plezier in het spel nog steeds de basis is.

Wij hebben er zin in! Jullie ook?