stedenkamp jeugdBV Tilburg de grote winnaar

In een volgepakt Claus Park Collection in Hoofddorp heeft de BV Tilburg na de titel vorig jaar bij de pupillen dit jaar de titel bij zowel de aspiranten als junioren bemachtigd.

De pupillen (Vince van der Loo, Tim Heine, Davy Heine, Macro Vissers en Jessy Jongbloets) onder leiding van coach Frans Korvers moesten helaas hun meerdere erkennen, en daarmee afstand doen van hun behaalde titel in 2015, aan de jongens/meisjes van BV Haarlemmermeer. Zij wonnen op een straatlengte (2106) afstand van BV Middelharnis (1857) en BV Tilburg (1761).

De aspiranten categorie werd gewonnen door de BV Tilburg (Leon Visser, Ronan van der Loo, Dylan Geurds en Maxime Jongbloets) onder leiding van coach Ger van der Loo. BV Tilburg behaalde een mooie totaalscore van 2139. Op ruime achterstand werden de aspiranten van de BV Julianadorp knap tweede (1998). Op slechts 26 pins achterstand van Julianadorp eindigde de BV Hellevoetssluis als derde (1972).

Ook de junioren categorie werd gewonnen door de BV Tilburg (Bart van Beers, Mitchel de Brouwer, Teun van der Velden, Bram Vissers, Harrie van Lee, Manon Hulsslage en Damian de Beer) onder leiding van coach Richard Berens. De verschillen waren klein. BV Tilburg behaalde de titel met een totaalscore van 2106 en daarachter eindigde de Schiedamse BV de Walvis op 48 pins achterstand als tweede (2068) en de BV Spijkenisse op 18 pins als derde (2046).

Het Bestuur van Bowling Vereniging Tilburg feliciteert de spelers/speelsters, coaches, trainer Eric Nendels maar ook alle ouders met dit behaalde resultaat. De jeugd van Tilburg staat op de kaart!

Klik hier voor uitslagen en foto’s.