Wij, het bestuur van Bowling Vereniging Tilburg, willen u graag informeren over de huidige stand van zaken met betrekking tot het Openingstoernooi, start van de huisleagues en heropbouw Dolfijn.

Wij lopen vrolijker dan ooit over de bowlingbanen, want: we mogen eindelijk weer! Na bijna 2 jaar niet meer “thuis” de bowlingsport te hebben mogen beoefenen, is het zondag 28 januari zo ver! In de week er na starten we met onze huisleagues op dinsdag en donderdag. Hieronder een aantal praktische zaken waar u rekening mee dient te houden:

Tijdens het BVT Openingstoernooi is er voor ruim 1.500 euro aan prijzen te verdienen. Naast de geweldige prijs om als eerste te mogen spelen in de nieuwe bowling, zijn er een groot aantal prijzen in de verschillende klassementen. Klik hieronder op de tabbladen voor de verschillende prijzen.

Scratch

24. Storm Shabby deluxe € 7,50
25. Storm Sleutelhanger bal € 7,95

€ 639,10

NK A Klasse 200De Nederlandse Kampioenschappen A-klasse 2018 worden op zondag 1 april, zaterdag 14 april en zondag 15 april 2018 georganiseerd in Tilburg.

De inschrijving gaat open op woensdag 17 januari om 12.00 uur en het bestuur hoopt op Tilburgse deelnemers. De kampioenen kunnen zich verzekeren van deelname aan de European Champions Cup 2018 te Langen, Duitsland.

Klik hier voor meer informatie.

Inschrijven voor het Openingstoernooi is nog steeds mogelijk maar wacht niet te lang! Er zijn in serie 1 nog enkele plaatsen beschikbaar (VOL=VOL). Het toernooi vindt plaats op zondag 28 januari in Dolfijn | the plays to be. BVT-leden krijgen dus een week vóór de officiële opening de kans om rond te kijken in de nieuwe Dolfijn, alleen dat is al een reden om in te schrijven!

Over enkele weken mogen wij als vereniging weer te gast zijn bij Dolfijn en hier kijken wij als bestuur enorm naar uit. Op dit moment is de houten onderbouw voor de 24 bowlingbanen zo goed als af. Deze week is er begonnen, door een groep professionele en toegewijde medewerkers, aan de levering en installatie van bowling producten (banen, pinspotters, ball returns, masking, scoring systeem, …) en het leveren en plaatsen van het meubilair.

Langs deze weg vraagt de Nederlandse Bedrijfssport Federatie – een organisatie die tot doel heeft het bevorderen van de sport onder de werknemers van de aangesloten bedrijven – om deel te nemen aan het NK Bedrijfsbowlen 2017.

Het kampioenschap zal worden gehouden op zaterdag 6 januari en zondag 7 januari 2018 te Veldhoven. Via het doubles- en/of teamevent kunt u zich plaatsen voor de 48ste Europese Kampioenschappen (9 t/m 12 mei 2018) in Lille te Frankrijk.