Tijden

De competitie en trainingsavond is elke woensdag van 18.30 tot 20.00 uur.

Lidmaatschap en kosten

Als je lid wilt worden van de vereniging kan je sowieso altijd op woensdagavond terecht. Dan zijn de jeugdtrainers aanwezig en kun je gelijk de sfeer proeven van de bowling. Weet je nog niet zeker of de bowlingsport wel iets voor je is te ja of te nee? Vraag dan een gratis proefles aan en doe gezellig een keertje mee.

• Een lidmaatschap van Bowling Vereniging Tilburg (BVT) en de Nederlandse Bowling Federatie (NBF) bedraagt voor het seizoen 2023/2024 € 32,25 (september t/m augustus). De eerste maal dien je ook € 5,00 aan administratiekosten te betalen.
  • Jeugdcompetitie Bowling Vereniging Tilburg: € 22,00 per maand.

De competitie wordt gespeeld van september t/m mei. Dit betekent dat je voor een volledig seizoen € 198,- aan competitiekosten betaald.

Deelname aan wedstrijden georganiseerd door de NBF (of andere verenigingen) moeten altijd apart betaald worden. De deelname hieraan is niet verplicht. De Tilburgse clubkampioenschappen zijn inbegrepen.

Inschrijven kun je elke woensdagavond tijdens de jeugdcompetitie! Onderaan deze pagina staat een link naar het inschrijfformulier. Print dit formulier uit en neem het mee.

Ben je echt goed in bowlen dan kun je misschien ook wel in aanmerking komen voor een van onze jeugdteams die deelnemen aan een regionale competitie tegen teams van andere verenigingen.

Als je meer wilt weten kun je altijd terecht bij één van onze trainers en/of bestuursleden. Op woensdag zijn de trainers aanwezig en zij kunnen je altijd meer vertellen als je nog vragen hebt. Zij kunnen je vertellen wat er nog meer gebeurt binnen onze jeugdvereniging zoals toernooien binnens- en buitenshuis e.d. Hopelijk zien wij jou terug als nieuw lid van onze vereniging.

Download Inschrijfformulier Jeugd