De Five Game Challenge is een reeks van 8 huistoernooien op maandagavond. Er wordt gespeeld op verschillende uitdagende condities. Iedere avond worden er vijf games gespeeld en zijn er minimaal 3 prijzen te winnen. De top 12 van iedere speeldag krijgt ranking points. Hiermee wordt een eindklassement gemaakt, voor dit eindklassement tellen de vijf beste klasseringen.

De deelnamekosten zijn 20 euro per speeldag. Hiervan gaat 4 euro naar het prijzengeld voor de speeldag en 1 euro naar de prijzenpot. Deze prijzenpot wordt na afloop van de acht speeldagen verdeeld onder de beste spelers volgens de ranking. De prijzenpot start met een bedrag van 100 euro en wordt dus na iedere speeldag hoger!

Klik hier om in te schrijven!

dolfijn render logo 200Op zondag 28 januari 2018 organiseert Bowling Vereniging Tilburg voor haar leden het Openingstoernooi 2018 in de nieuwe Dolfijn Bowling. Een week voor de officiële opening kunt u dus al kennismaken met onze nieuwe bowlingtempel!

Na afloop van het toernooi is er nog een informele Nieuwjaarsborrel om gezamelijk het nieuwe jaar en de toekomst van bowlen in Tilburg te vieren!

U doet toch ook mee? Deelname is GRATIS, mits u lid bent van BVT en uw contributie op tijd heeft voldaan. Alle informatie over het toernooi is te vinden in het menu aan de linkerkant onder 'Activiteiten', of rechtstreeks via deze link. Inschrijven kan via dezelfde pagina.

Klik hier voor een overzicht van de inschrijvingen.

De BVT is ook actief op social media.

De BVT volg je niet alleen via onze vereningingswebsite en nieuwsbrief. We zitten ook op Facebook, Instagram en LinkedIn. Via de social media zie je de mooiste foto’s, leukste filmpjes en lees je de laatste ontwikkelingen. Mis niets en volg ons.

Geef je op voor de zomeravondleague in Eindhoven.

Tijdens de zomerstop organiseert de Eindhovense Bowling Vereniging weer een Zomeravondleague, waarbij de leden van de BVT ook van harte welkom zijn.