Inschrijven BVT leagues

Gebruik dit formulier om uw team in te schrijven voor de leagues die Bowling Vereniging Tilburg in het seizoen 2019/20 gaat organiseren bij Dolfijn | the plays to be in Tilburg. De leagues beginnen in september en duren tot eind mei/begin juni.

Als u bent ingelogd op onze website staan uw naam en emailadres al ingevuld in het formulier. U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving per email.

U kunt een keuze maken uit twee leagues, wilt u aan beide leagues deelnemen dan dient u dit formulier dus twee keer in te vullen en te verzenden. Het aantal beschikbare plaatsen in de leagues is voorlopig niet beperkt. Aanmeldingen met minder spelers dan vereist voor de betreffende league worden niet in behandeling genomen.

• Trioleague Dinsdagavond, aanvang 20.30u, 4 games, kosten € 40,00 per team
  • Trioleague Donderdagavond, aanvang 20.30u, 3 games, kosten € 30,00 per team

Het maximum aantal spelers dat u voor een team kunt opgeven is acht.

Let op: De leagues worden gespeeld met een even aantal teams. Nieuwe teams worden alleen toegelaten indien dit weer een even aantal oplevert.

Tenslotte is er nog De Reservebank. Op deze pagina staan alle spelers die aan de nieuwe leagues in Tilburg willen gaan deelnemen maar nog geen team hebben gevonden.